Akty strzeliste

   

     Niekiedy nie mamy czasu na modlitwę, od rana bieg, gonitwa, miliony spraw na wczoraj. Z pomocą przychodzą niezawodne akty strzeliste! Co to jest? Króciutkie modlitwy wprost wystrzeliwujące na łono Boga. Nie zajmują dużo czasu, można je wypowiadać w pociągu, w samochodzie, na przerwie w pracy, podczas posiłku. Można korzystać w gotowych lub tworzyć własne. Warto, prawda?

Oto kilka przykładów, z niektórych sama korzystam. Można je kierować do kogo chcemy : Boże, Jezu, Maryjo, Duchu św., Aniele.

Można korzystać ze znanych słów modlitw. Wspaniałą skarbnicą takich modlitw jest św. Faustyna, lub Psalmy.

    • Jezu ufam Tobie,
    • Jezu oddaje się Tobie,
    • Duchu św. natchnij mnie,
    • Jezu zmiłuj się nad nami,
    • Maryjo ratuj nas,
    • Maryjo prowadź nas,
    • Maryjo oddaję się Tobie
    • Maryjo módl się za nami,
    • Maryjo ratuj dusze,
    • Maryjo bądź mi Matką,
    • Jezu broń mnie/chroń mnie,
    • Mój Aniele bądź ze mną,
    • Boże bądź miłościw mnie grzesznej,
    • z Bogiem wszystko mogę,
    • Pan mym pasterzem,
    • Pan jest moją Drogą, Prawdą i życiem.
    • Panie potrzebuję Cię,
    • Jezu umieść mnie w Swoim Sercu,
    • Jezus obmyj mnie w Krwi Twojej,
    • Chwała Ci Jezu,
    • Jesteś zawsze ze mną Jezu,
    • Jezu, skrusz moje serce,
    • Przebacz mi Jezu,
    • Wysłuchaj mnie Jezu,
    • Jezu zlituj się nade mną,
    • Jezu potrzebuję Cię,
    • Maryjo prowadź mnie do Ojca,
    • Wysławiam Cię Boże,
    • Odpuść mi Boże wszystke moje grzechy,
    • Gdy wołam wysłuchaj mnie Boże,
    • Wyzwól mnie z udręki Jezus,
    • Jezu zabierz ode mnie zło,
    • Nie karz mnie Boże w swym gniewie,
    • Jezu dziękuję Ci za każdy dzień,
    • Jezu wspaniały jesteś i wielki,

Może podacie swoje pomysły na akty strzeliste ?

Skomentuj

