Spotkanie 3 D

 

    Trójca Święta, i Duch święty. Pamiętam, że po swoim wewnętrznym nawróceniu, szukałam swojego miejsca w Kościele. Szukałam także i kościoła, gdzie powinnam się udać. A może do protestantów? Bo przecież nie do kościoła katolickiego, o którym słyszałam tak wiele negatywnych opinii.

    Na drodze poszukiwań trafiłam do sióstr zakonnych w swoich rodzinnych rejonach. Tak się złożyło , że był to okres Wielkiego Tygodnia. Jedna z sióstr doradziła mi, żebym starała się dobrze przeżyć te dni, zwłaszcza Triduum Paschalne i pójść do spowiedzi. Tak też zrobiłam. Dokładnie w Wielki Piątek modląc się , doświadczyłam osobistego zesłania Ducha świętego. Jakkolwiek brzmi to śmiesznie, dziwnie, niewiarygodnie tak właśnie było. Nie jestem w stanie ująć tego w słowa. Jak można Boga zamknąć w kilku wyrazach ? W każdym razie było to takie wewnętrzne natchnienie, po którym wiedziałam, że moim miejscem, domem jest Kościół Katolicki. I tak też pozostało do dnia dzisiejszego. Tego trzymam się, nawet jak czasem nie zgadzam się z pewnymi rzeczami, lub chciałabym coś zmienić. To związek podobny do małżeństwa. Czasem nasz mąż /żona zdenerwują nas, jesteśmy źli i niezadowoleni, chcielibyśmy aby nasz współmałżonek/współmałżonka byli inni, ale pomimo wszystko kochamy ich i trwamy z nimi do końca (przynajmniej mam taką nadzieję).

    Od tego czasu minęło kilka lat i niestety nie zawsze wytrwałam z czystym i nieskazitelnym sercem, nie zawsze wiedziałam co robić, nie zawsze miałam uśmiech na twarzy. Pomimo tego, staram się pamiętać dla Kogo żyję i do Kogo zmierzam . Myślę, że upadki będą zawsze, ale ważniejsze jest powstawać, nie pozostawać na dole. Pamiętajmy też o celu do którego zmierzamy…

Skomentuj

