Świadectwo

Poniżej przedstawiam świadectwo osoby, która anonimowo podzieliła się swoim doświadczeniem na stronie ,,Wiara moim azylem,,. Zapraszam do czytania, zaciekawiło mnie zwłaszcza to, że ,,szatan klęczy przed Bogiem,, a my czasem tak niedbale podchodzimy do modlitwy, ze mną na czele…

,,Witam, pragnę podzielić sie z wami tym, co dało mi polubienie strony Wiara moim azylem. Wartość publikowanych tam treści trafia wprost do mojego serca i juz tam zostaje. Za to jestem bardzo wdzięczna Bogu, i za to, ze dzięki mojej mamie polubiłam ta stronę.

Od niedawna modlę sie klęcząc, gdzie kiedyś modliłam sie tuz przed snem na leżąca. Po przeczytaniu postu, który mówił ze sam Szatan klęczy przed Bogiem, pomyślałam jak ja mogę nie uklęknąć do modlitwy.

Posty mówiące o niesieniu własnego krzyża.. teraz to rozumie, ze zarówno radość jak i cierpienie pochodzi od Boga i to mnie cieszy..

Opuszczanie Mszy Świętej ze względu na blachę tłumaczenia… skoro sama Matka Boża mówi: gdybyście mieli do wyboru przyjśćdo mnie podczas objawienia, idźcie na Msze Świętą. Jest tak ważna…

Nigdy wcześniejnie odmawiałam Różańca Świętego, aż do momentu gdy znalazłam post o nowennie pompejańskiej dzięki której można wyprosić u Matki Bożej wiele łask..

Ktoś kiedyś powiedział: wiara bez wiedzy jest głupotą.. Podpisuje sie pod tym cała sobą. Z całego serca pragnę by stronę jak ta ‚polubili’ wszyscy, których kocham i na których mi tak zależy, ci co są daleko od Boga… Mój tata… mój chłopak.. wysyłam zaproszenia do polubienia.. może pewnego dnia ‚polubią’… wszystko w rekach dobrego Boga.. mi pozostaje ufać Panu.

Polubienie takiej strony dało mi naprawdę mnóstwo wiedzy jakiej do tej pory nie miałam, zbliżyło mnie do Boga. Jeśli choć jedna osoba dzięki temu mojemu ‚małemu świadectwu’ zapragnie poznawać Boga i zacznie go kochać coraz bardziej, BOGU NIECH BEDA DZIEKI!,,

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s