Świadectwo – ,,Proście a będzie wam dane,,

Jest to ostatnie świadectwo ukazane za pośrednictwem strony ,,Wiara moim azylem,, napisane przez Anię. Zapraszam do czytania:

,,Pragnę podzielić się swoim świadectwem , zostałam uzdrowiona i otrzymałam wiele łask, które pomogły mi w moim życiu. W momencie kiedy już na nic nie miałam sił i wydawało by się, że nie ma szans, aby wyjść z tej przebieglej pułapki złego, moja siostra podesłała mi różaniec, który jak się później okazało pochodził z Medjugorie, na nim zaczęłam odmawiać Nowennę Pompejańską, dzięki której wiem, że udało mi się wyjść z sideł złego, zostałam uzdrowiona z wielu problemów, z którymi żyłam i męczyłam sie przez wiele lat. Otrzymałam wiele łask, o które nawet nie prosiłam, ale które bardzo pomogły mi w życiu, sprawiły, że oczy ze zobaczyłam co to naprawdę znaczy żyć a nie wegetować i czekać na najgorsze. Powiem tak, szatan ma ogromny wpływ na życie najważniejsze jest, aby nie wejść na jego terytorium, aby go nie zaprosić do swojego życia. Dlatego módlmy się, błagajmy o ochronę nas i naszych bliskich, prośmy, a będzie nam dane. Mnie się udało wyjść z naprawdę przerażającego świata z zgnilizny, która powoli rujnowała mnie i moich bliskich, dręczenia były okropne, a ich skutki jeszcze gorsze. Ale nie poddałam się i nigdy się nie poddam, bo Któż jak Bóg. Chwała Tobie Panie!!!

Ania,,

Skomentuj

