Z Maryją w Nowy Rok

Najpierw ,,poznałam” Jezusa a dopiero potem zaczęłam „odkrywać” Jego Matkę. Oczywiście o Maryi słyszałam znacznie wcześniej, jak większość z nas, ale tą osobową więź tworzę dopiero teraz. Z początku z pewną dozą nieufności i niepewności, dziś coraz śmielej i z większą wiarą w Jej matczyne kochające Serce. Widzę jak łaska Boża działa i czuję, że zbliżam się do Niej, albo to Maryja do mnie wciąż przychodzi. I zapewne teraz Ona prowadzi mnie do swojego Syna i trzyma za serce, żebym nie odeszła. Uznać Ją za swoją Matkę, to jak wjeżdżać windą do nieba, jak pisała Mała Tereska. Oddać się w Jej opiekę to jak wybudować dom na najmocniejszych fundamentach.

Dlatego w Nowy Rok oddaję jej siebie, rodzinę, znajomych, po prostu cały świat. Niech ona nas prowadzi, ochrania swoim płaszczem.

Jednocześnie chciałabym każdego zachęcić do odmawiania Nowenny do Matki Bożej Rozwiązującej Węzły. O tej nowennie pisałam tutaj:

https://katolickitutorial.wordpress.com/2016/11/06/maryja-rozwiazujaca-wezly/

Nie jest ona tak długa i czasochłonna, a śmiem podejrzewać, że bardzo owocna:)

Zapraszam do wysłuchania zaproszenia o. Szustaka:

Nowennę zaczyna od 01.01.2017:

 

 

Dosiego 2017 Roku dla Was wszystkich! 🙂

nowy-rok1

 

Skomentuj

